KlumpaDumpa

Lilla Noppismann

Publicerad 2008-04-12 23:07:47 i Katterna de små,

Ikväll höll Noppemann på att skrämma livet ur oss då han helt plötsligt fick andnöd uppe på sin pedistal.
Micke och jag formligen flög dit och lille Frans var med och peta på Noppe.
Efter några sekunder var allt som vanligt igen och det lilla missödet hade förmodligen med en liten hårboll att göra.
Just Noppemann är ju duktig på att få i sig fasligt mycket hår och är ju lite känslig för smuts och damm, tutte liten.
Nyss höll han på att äta upp Mickes mp3 hörlurar också, stackarn har ju slut på Bilanx och letar förtvivlat efter detta födoämne överallt.
image22
Åter frid och fröjd i hemmets lugna vrå och nu ska vi alla sova så... sött

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-04-13 07:31:34

Huga otäckt =( hoppas ni fick sova gott i alla fall =)
och gomorron på er =) ha en underbar söndag.

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-04-13 09:41:02

Hualigen inte kul alls, men söt de va han den lilla lurvbollen. Katter e ju för sköna djur :) mina pojkar tjatar som bara den om att vi ska skaffa katt, men njae inte än. Men längre fram vem vet :) Hoppas att du/ni får en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela