KlumpaDumpa

Bland snowräjsers och bråte

Publicerad 2008-12-13 13:01:16 i Allmänt,

Jag har nu tagit en premiärtur på våra snowräjers; Erik och Tobias.
Glad i hågen tultade jag upp i skogen med Ronja hack i häl för att därefter göra mig redo och sedan bar det iväg, ända ned till brevlådan. Vi såg nog lite galna ut, jag och Ronja.


Erik och Tobias



Ronja



Stallet



Häbret



Utsikt från logen





Bilden här ovanför illustrerar det rum som en gång kommer att bli omklädningsrum/fikarum.

Nej gott folk känner mig rastlös och rotlös.
Nu kommer äntligen bonden och plogar gården så man slipper tulta och rulta fram.


Stuvande makaronisar på eder

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2008-12-14 06:24:27

Hej syster yster! Va roligt att fa se lite bilder. Ser ut som att ni fatt det riktigt mysigt, och stallet var jattefint. Jag har flyttat nu, tror inte att jag berattat det. Bor i ett mysigt litet hus som jag delar med tre andra. En rottistik bor dar ocksa, Zahly heter hon och hon ar otroligt lik stina, bade i utseende och personlighet. Sa jag trivs bra dar :) Nu ska jag kila ivag och fa lite mat i magen. Saknar dig!! Puss och kram och banankontakt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela