KlumpaDumpa

I väntans tider

Publicerad 2008-06-12 07:54:45 i Allmänt,

Fixar, donar, tvättar och städar- för imorgon bär det av mot huvudstaden!
Åhh, som vi har längtat och sett fram emot denna helg, nu är den bara ett dygn bort :)
Dessvärre har jag som så smått panik över den alltför tråkiga garderoben, vill ju ha något skoj på mig- men säg det som inte Viktoria har. Hahaaaa och samma storlek har vi också, så hon får inte bli tjurig när faster nallar kläder som vanligt.

Denna veckan har gått mycket fort, till stor del beroende på att jag fick någon sorts matförgiftning i tisdags (börjar bli less på det nu- men kanske man är överkänslig).
Jag antar att det har med paprika eller curry att göra- men skulle mycket hellre skuldbelägga Mickes äckliga räkor som var "all over the kitchen" i måndags kväll.
Finns det något jag inte tål så är det verkligen räkor!

Igår var vi på bilbingo med Rickard och Helen men i ärlighetens namn må det ju sannerligen ha varit något allvarligt fel på dessa brickor för ingen av oss vann ens en femkrona! Nåväl, Micke ville trösta med Max så han lyxade på sin lilla tant och köpte henne ett Greenmål *Uppskattat*.

Idag ska jag för övrigt iväg och klippa mig hos Carro, vet precis hur jag vill ha det så jag hoppas att det går vägen annars blir det väl till att leka påskkärring i helgen.


Kram och Banan

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2008-06-13 09:32:31

..Om du är överkänslig mot paprika, curry eller andra lite starkare kryddor, så kanske du ska kolla upp om du åkt på magkatarr? Du har ju trots allt haft det rätt stressigt på slutet.. det kan leda till just magkatarr, och då blir magen förbannad om man äter starka saker...

Bara en tanke.. :)



Qram!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-06-13 15:34:08

Ett tips oxå är att pizzerian nere vid den fina fabriken ni vet inte alltid har så fräscha ingredienser, har fått otäckt ont i magen efter att ha ätit där senaste 2 gångerna, plus att min granne alltid fått denna "onda" mage efter intag av pizza där..sen fick min syster en sallad full av flugor förra sommaren, inte så trevligt o inte bra reklam för pizzeria P...hej hopp gummisnopp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela