KlumpaDumpa

Dansa min docka

Publicerad 2008-05-10 11:59:59 i Allmänt,

Igår kväll köpte jag en stoor gottispåse och begav mig till Mia för att kolla film.
Mia, jag och Mikaela kikade så sedan på Step up och denna lilla film var så tillika inspirerande att jag inte har kunnat sova inatt.
Då jag kom hem runt midnatt satte den dansanta sidan av mitt inre jag igång och sedan var det kört...
Studsandes och flängandes for jag runt i lägenheten med min mp3 tills jag liknade en blöt säl.
Sedan kunde jag inte somna förrens sisådär tvåtiden...
Tror bestämt att jag får ta och börja dansa till hösten- så det blir ordning på tant.

I skrivandets stund sitter man här på jobbet och filosofierar.
Det har varit en dramatisk förmiddag.
Först var Joel snäll och berättade om hemliga ställen med dinglandes supermogna björnbär.
Men sedan blev Joel mycket elak.
Han har nämligen kört som en tok med mig och Josefina i bilen, trots att jag alltid brukar påpeka att jag är åkrädd.
När han så snurrade runt i en grushög och åkte tillbaka för att inspektera ett mystiskt fenomen på vägen skrek jag i högan sky och fräste fram att det var en reflexväxt
Ja alltså det var en väst. Från ICA.
Joel trodde mig nog inte- men se där blev han överbevisad.
Jag är en god människa men ett tag var det nära att jag inte hade kunnat förlåta honom. Lite. Kanske. Neee.

Nu ska det pluggas lite här på lunchen.

Jo jo

 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-05-10 12:07:29

Så fint väder idag o du ska plugga!

Postat av: Henke

Publicerad 2008-05-10 12:10:26

kolla min blogg http://livetsomhenke.blogg.se/ och se inlägget henrik testar: flyga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela