KlumpaDumpa

Förhinder och Godis-abstinens i en Pannacotta Kanal

Publicerad 2008-05-26 10:22:40 i Allmänt,

Klockan 09.00 skulle jag ha varit i sjunde himmlen.
Klockan 09.00 skulle jag ha suttit hos frisören och fått ordning på min vilda plym.
Dessvärre fick min hår-räddare fara upp på förlossningen då hon snart ska få en liten knodd. Så här sitter man nu och undrar hur det går med henne, och hur det kommer att gå med mitt hår.
Jag har i större delen av mitt liv haft frisörskräck, men nu har jag funnit min ängel.
Så nu vet jag inte hur det kommer att sluta.


image53
Ja ni ser ju själva...



Borde och måste och ska absolut skriva de sista instuderingsuppgifterna i naturkunskapen nu- men det tar så in i Norden emot.
Vill inte!
Vill inte!
Vill inte!
Jag vill ha nyklippt och färgat hår, massa kakor och en stor fet kexchoklad.
Det vill jag ha!
Och ett glatt humör :)

Hej svejs

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-27 11:42:52

Tack gullet! Jag får ligga i och kämpa med försurningarna då antar jag ;)
Kämpa på med dom sista uppgifterna.
Kom ihåg att man är inte mer sugen på godis än vad man gör sig så håll ut ;) vi ska ha en riktig gottar helg i stockholm!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-27 11:43:08

Tack gullet! Jag får ligga i och kämpa med försurningarna då antar jag ;)
Kämpa på med dom sista uppgifterna.
Kom ihåg att man är inte mer sugen på godis än vad man gör sig så håll ut ;) vi ska ha en riktig gottar helg i stockholm!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-27 20:59:19

Du är ju söt ändå, har du aldrig hört låten vacker utan spackel? =) Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela