KlumpaDumpa

Good Morning Sunshine

Publicerad 2008-05-06 05:17:33 i Allmänt,

Good morning everybody in the whole wide world!
Today is the day!
Idag ( som så många gånger förr ) börjar det nya livet. Nu ska man bli hälsofreak!
Ska så smått rivstarta denna dag med fördjupande studier av alla dessa otaliga lymfocyter och enzymer.
Sedan blir det en riktig premiärtur till skolan på "den lilla röda" för att göra biologiprov- ett prov jag inte riktigt är sådär värst superladdad inför.
Men se upp, se upp- nu ska här råpluggas!

Hoppas ni alla får en härlig dag i vårens tacksamma strålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela