KlumpaDumpa

Jag fann en liten stjärna!

Publicerad 2008-05-25 06:12:17 i Allmänt,

Igår fann jag en liten star!
Han heter Melvin, är åtta månader gammal och utgjorde sin roll som gullig bebis alldeles utmärkt.
Att han sedan luktade fisk och hade "uggande" mystiska läten för sig gjorde honom bara ännu charmigare.
Melvin och fasters Ebba skulle sannerligen utgöra ett slående radarpar.
Då han satt och sög så inlevelsefullt på en bilnyckel viskade jag lite sådär i smyg till honom att han skulle kravla ut till bilen och köra till Karlstad. Tyvärr fick jag bara en oförstående blick och ett tjut till svars- jag tror inte riktigt att budskapet gick fram.

Efter den givande lekstunden med Melvin blev det tårtkalas, eftersom Helen fyllde år i torsdags och det blev inte lite tårta kan jag lova. Idag har jag en marsipan-ros som sticker ut från vänster öra.

Nu blir det till att raska på i denna trötta morgonstund, för snart måste jag åka till jobbet.

Alla mammors dag idag- glöm det ej!

Grattis grattis Mammis

Kommentarer

Postat av: Lillfis

Publicerad 2008-05-25 09:07:25

Om du tar med Melvin till sthlm så tar jag med ebba och sen efter helgen i sthlm så kommer micke ner så åker vi utomlands och kommer aldrig tillbaka :D!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-26 08:10:48

Idag kör vi!
Lycka till med fluffet, själv klippte jag mig själv imorse, börjar bli alldeless för snål nu inför resan. HAhaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela