KlumpaDumpa

Ledig dag?

Publicerad 2008-05-09 07:17:44 i Allmänt,

Guten morgen!
Ledig dag idag, men vad gör man?
Jo, här sitter man och pular på med inlämningsuppgifter om nervsystemet och sinnesorganen.
Det är väl bara jag som gör sådant. Svårt att inte sätta sig och plugga det första man gör på morgonen.

Har kommit fram till att jag blivit en mycket inrutad och något inskränkt vanemänniska.
Allt ska vara som det alltid är. I allafall på mornarna.
Tänk när vi hälsade på kära syster i höstas och Tildan gick upp sju för att koka kaffe och diska varje morgon.
De trodde inte jag var klok.
Det kanske är så, lite underlig är jag allt. En besynnerlig människa.
Men underligt är bra, om det är på ett roligt och knasigt vis.
Om man har hjärtat på rätt ställe.
Jag har ett dubbelt blodomlopp och båda förmaken och kamrarna sitter där de ska.
Jag är helt ok.
Faktiskt!


Lev loppan och skutta runt

*Dunk dunk*

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2008-05-09 09:50:46

Du är underlig på allra bästa sätt vet du väl! Och diskandet var vi mest tacksamma för. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela