KlumpaDumpa

Livsglädje

Publicerad 2008-05-15 05:40:16 i Allmänt,

Har en spirande och inspirerande känsla inombords.
Det spritter och bubblar och gror.
Misstänker att det kan ha att göra med att man bara har två kurser kvar att slutföra i skolan, det känns inte lika krävande nu. Känns relativt stabilt- jag har full koll på läget och kan lägga mer tid på roligare ting.

Dessvärre gjorde jag en mycket underlig och något oroväckande upptäckt sent igår kväll.
Loggade in på mina sidor på studera.nu och fann att endast mina betyg från Komvux är registrerade, detta innebär alltså att alla kurser jag läste på gymnasiet inte finns inregistrerade- så det har med andra ord blivit något fel.
Detta måste åtgärdas snarast möjligt- vilket innebär tur till tant syo idag :)


Ha en riktigt härlig dag med massa ballonger

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela