KlumpaDumpa

Men eller hur?

Publicerad 2008-05-06 14:57:54 i Allmänt,

Det nya livet var alldeles utomordentligt trevligt i cirka fyra timmar.
Därefter tog pms-kärringen över.

Allt gick finemang på väg till Komvux, frånsett min totala brist på kondition.
Detta resulterade i sin tur i att jag var helt färdig då jag ankom till min destination.
Då Carl-Åke glädjefullt berättade om att vi skulle göra "DNA-test" jublade väl alla utom Tildan- som snarare höll på att få en panikattack och blev allt vresigare för var minut som gick. Började så smått att hyperventilera och frös som en räka på toppen av Kilimanjaro.

När hon sedan bad Carl-Åke att få göra det nedrans provet for alla hennes små aggressioner ur henne och Carl-Åke ansåg det vara bäst att ta provet en annan dag.
För säkerhets skull.
Tildan har nämligen en ypperlig tendens att knyckla ihop och riva sönder när hon sätter den sidan till.
Tildan åkte hem som en speedad humla och har nu sovit 1, 5 timme.
Dessa tisdagar säger jag bara.
*Ingenting*

Peanut

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-05-07 19:32:23

Hm... E de Carl-Åke Winka eller hur han nu stavar sitt
namn som du har som lärare?? Om de e samma som jag har haft så tycker jag han e lite små roligt. Hade han i högstadiet som lärare, och i ämnet sex och samlevnad va han ingen höjdar lärare i *asg*
Ha en bra dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela