KlumpaDumpa

Något produktiv men Seg dag

Publicerad 2008-05-16 23:23:42 i Allmänt,

Måste erkänna att morgonens bestyr gick i produktivitetens tecken, lyckades slutföra och sammanställa de laborationsrapporter jag aldrig orkat ta tag i. Sedan kom lilla Nova och det blev morgonpromenad med pinnkastning och sniffi snoo i buskarna :)
Därefter kom jag av mig och flöt in i seghetens dimma.

Vid halvfyra tiden lyckades jag slutligen ta mig till affären tack vare det goda sällskapet av Mia och Felicia, men jag kan ju inte direkt påstå att inköpslistan var vidare nyttig. I vårt hem är vi gottegrisar för hela slanten!

Nu har man dansat till "I got five on it" med en road Noppemann i famnen, det blev vår vaggvisa- nu väntar sängen.
Ikväll hade jag även tänkt dra med mig mannen, så han för en gång skull lägger sig i tid. Hahaaaaa


Goder afton både herre och fru vi önskar eder alla en fröjdefull lur

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2008-05-17 09:40:15

På tal om dans... Vet du vad vi MISSADE igår ?? Det var 70-tals-tjosan tema på Oscar haha, fatta vad kul det hade varit att vara där ! :) Och så missade man alltihop :(

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-17 10:05:01

Hellojsan tackar för sällskapet igår =) blev det någon film igår? gör gärna utmaningarna jag har i min blogg nu =)
Ha en toppendag på jobbet idag kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela