KlumpaDumpa

NämeN

Publicerad 2008-05-05 02:19:30 i Allmänt,

Vill bara meddela att det absolut inte är jag som i denna stund sitter och trycker i mig massa chips.
Det är bara den andra sidan av mitt inre jag- den olydiga Matilda.
Hon som somnade på soffan 20.30 och vaknade för 20 minuter sedan och nu sitter halvvägs ned i en chipspåse.
Hon pep efter choklad när hon vaknade, men eftersom ett chokladmonster (absolut inte jag)  har dragit fram i detta hem är all choklad spårlöst försvunnen...

By the way har jag just nu utförsäljning av en upplaga rabiata och eländiga hormoner.
Är vanligtvis trevliga men något instabila, trofasta och helt ok.
Varning utfärdas dock då de inte riktigt vill vara med, eftersom de kan vara oerhört otrevliga att ha att göra med.
Kan någon förbarma sig över dessa stackars krakar är jag beredd att skänka bort dem.
Klarar på grund av personliga skäl inte av att ha dem i min närvaro för tillfället...

Cream and peaches

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2008-05-05 12:06:21

Skicka hela gänget till mig så ska jag nog få pli på de små illbattingarna, med batong och tårgas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela