KlumpaDumpa

Prestationsångesten Som Tog Mig

Publicerad 2008-05-13 05:47:50 i Allmänt,

Igår var en underlig dag.
Det gick finemang på jobbet och Tildan strålade som en sol.
Sedan kom hon hem.
Och prestationsångesten tog över hennes kropp i ett järngrepp- vilket resulterade i att hon i stort sett hela eftermiddagen och kvällen fick halvt som halvt hysteriska gråtattacker.
Jag vet att det är barnsligt- men så är det faktiskt.

När det blir för höga krav- bryter jag till slut ihop och nu är jag smått nervös för min muntliga presentation idag.
Betyget i Kommunikation hänger ju på den.
Men nu ska jag träna- Jag ska grejja det- Jag måste grejja det.
Vi får ju se om jag överlever- Förhoppningsvis med marginal.

Loppor och Luusar

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-13 08:02:06

Lycka till idag, det kommer gå bra!!! =)

Postat av: syrran

Publicerad 2008-05-13 09:36:06

Klart du kommer greja det! Är säker på att det kommer gå alldeles utmärkt, glöm nu inte att linda om hönan bara :P
kraam på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela