KlumpaDumpa

Sommartider Hej Hej Hallå!

Publicerad 2008-05-24 11:53:33 i Allmänt,

Igår skulle vi grilla.
Min underbara finaste älskling kom nämligen på att han skulle införskaffa oss en ståtlig grill att klämma in på vår vackra balkong. En stor, skräckinjagande fritös inhandlades även samt en hel del annat småplock.
Stackars Jocke fick köra runt med mig och Micke på Birsta, fast han när klockan tickade iväg egentligen inte hade tiden.
Stressigt värre och en uppjagad Micke= Absolut ingen bra kombination!

Efter mycket möda, stort besvär och massa om och men kom vi så slutligen hem.
Micke slängde sig genast in i vardagsrummet för att baxa upp och montera grillen.
Efter att han hade slitit sig halvt fördärvad med den uschliga grill, satte helvetet in.
Min man har nämligen ett humör som heter Duga.
Gasolbrännaren till grillen var ju nämligen felmonterad och ett tag trodde jag att grillen skulle få komma ut på en flygtur från balkongen.
Igår skulle vi grilla- istället blev det storstilade frityrda pommfrittisar och ugnsbakat kött.
Nej, inte för min del- jag höll mig allt till mina gräsburgare.

Jessica kom över och så kollade vi film och vräkte i oss massa massa godsaker, med andra ord rullar man fram på jobbet idag!


Peace, Love and Understanding

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2008-05-24 16:32:54

Micke + Matilda + affärer = INGEN GLAD KOMBINATION :D, haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela