KlumpaDumpa

Sommarvisa

Publicerad 2008-05-09 17:33:19 i Allmänt,

Hurtbullen Matilda har idag cyklat ut till Medskogen, halvt som halvt trallandes på "Barfota utan strumpor och skor".
Helst skulle det har varit "Cyklandes utan kläder och med kondition"- för det var en mycket ansträngande färd.
Jag såg ut som sju svåra svettiga år när jag kom fram. Flåsandes som en blåsbälg.

Ivar skötte sig alldeles utomordentligt exemplariskt idag- Gick som en klocka.
Nu ska vi nog se till att få ordning på marängen den fluffiga!

Min älskling har reducerat alla hans hårstrån på huvudet- så nu är han så där underbart fin som bara han kan vara :)

För övrigt kan det tilläggas att Prins Frans Ferdinand är ledsen i ögat och har hjärtesorg.
Hans godhjärtade kärleksförklaring till Noppismann eskalerade igår till en fajt som hette duga.
Så nu är lilla gay Frans mycket bedrövad.
Hans stora kärlek här i världen är något trött på sin ständiga följeslagare och har nu förklarat hur landet ligger.
Det är för bedrövligt...

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2008-05-09 21:29:54

svar: ja visst är barbro en han! :) men ibland kan man tro att han är en hon, så fjantig!:P haha:D
smart, ja brukar kalla hästarna för hundarnas namn ibland ja. *smartskaft* haha:D
haft en bra dag?

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-10 07:35:45

Hallå hallå och godenmorgon, hoppas du fått sova sött, och att hemfärden igår gick lugnt och säkert, vi tackar så mkt för det trevliga sällskapet det måste vi defenitivt göra om, ja har haft ryckningar i tårna å benen ända sen igår, är nog små biverkningar från att ha sett filmen hahaha. Hoppas du får en trevlig dag med mkt sol ha de gott kramiz!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela