KlumpaDumpa

Sova ut?

Publicerad 2008-05-28 06:50:20 i Allmänt,

Idag var tanken att jag skulle sova ut.
Det blev förvisso mindre lyckat då jag 05.22 slog upp de små russinen och var pigg som en nötkärna.
En dag som denna då man börjar jobba vid 14.00 är det bara till att pyssla här hemma- nu behövs det verkligen.
Dammråttorna ligger fridfullt och vilar i diverse små skrymslen och vrår, intet ont anande om att städmarodören snart kommer och beslagtar dem!
Man har som så blivit litet lat på städfronten, jag har väl antagligen blivit lite mer normal, men hugaligen hur det ser ut efter bara något dygn... och högarna i tvättkorgarna ska vi inte ens kommentera.

Det börjar dra ihop sig nu. Nästa helg är det stalltävlingar och party party och helgen därpå är det Stockholm som gäller. Det spritter och kryper och killar i hela kroppen, ska bli så förträffligt trevligt att spendera en hel helg med fasters idol :) *Halleleluuja*

Huruvida jag och Ivar tänker ställa upp i dressyren nästa helg är fortfarande ett öppet frågetecken, det där med galoppen funkar inte som det ska och så länge som det inte funkar ordentligt vill jag inte förhasta.
Eventuellt kommer Camilla ut och skriker på mig i helgen så det blir ordning på tant och Ivar.
Kanske har hon då även hört efter hur det har gått med lill damen och betäckningen, så man får veta om det blir någon liten bebis :) Saknar min docka jag, min fina fina Beerit!

Nej, ärade människor, gott folk nu ska här donas och fejjas för alla goda mjölpåsar i världen.


Krams från Little Miss Sunshine

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2008-05-28 11:11:44

Du är duktig du! Själv ska jag lägga mig och sola! :) kraam kram

Postat av: Fans klubben

Publicerad 2008-05-28 11:50:00

Tack min söta! Det gick faktiskt jätte bra! puuhh..
Städa lungt, jag har hört att om damsåttorna blir allt för stora kan dom lätt bli stingsliga.
Ha en uuuuunderbar dag på jobbet.

KRAMKRAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela