KlumpaDumpa

Tidsfördriv en booring lördag

Publicerad 2008-05-10 18:32:52 i Allmänt,

Booring är det nu, så jag tjuvade denna lista av Malin :)

Vad är klockan: 18.10.

Smeknamn: Gumman, Syrran och Höna.

Husdjur: 3 katter (4 med Luna) och medryttare på Lill Ivar.

Hårfärg: Mellanblond.

Favoritfärg: Rött, gult och grönt.

Piercing: Icke.

Tatuering: Ska väl bli en enhörning så småningom.

Nuvarande bostad: I mitt rede med Micke Mus.

Kaffe eller glass: Jag är galen i glass men ack så beroende av kaffe!

Snuttefilt eller kramdjur: Mina goa små kittensar.

Lyckotal: 4 och 8.

Favoritfilm: Little miss sunshine och Crank.

Bästa semestern: Björnhyttan för alltid.

Favoritmat: Älsklingens vegetariska Tacogratäng.

Bästa veckodagen: Fredagar är härliga.

Senaste låt du har lyssnat på: Love is wicked- Brick and Lace.

Favoritrestaurang: Sundsvall Tandoori house.

Favoritblommor: Rosor.

Snabbmatrestaurang: Max.

Favoritdricka: Bubbelvatten.

Var är du om 10 år: I ett stort hus på landet med min älskling och alla våra djur (har ju då införskaffat oss hästar och hund också). Kanske har man någon liten knodd och förhoppningsvis arbetar man som lärare eller med något annat kreativt :)

Vad gör du när du är uttråkad: Pillar på mina ögonfransar och äter massa choklad.

Ord du använder (för) ofta: "Dididi", Haleluuja, Jajjemänn och Förlåt.

Bästa du vet: Kärlekspirr i magen och att vara djuren nära.

Favoritfilmmusik: Blir nog den till Gladiator. Eller kanske 8 miles...

Skostorlek: 39-40.

Syskon: Mirjam, Anki, Gunilla, Thomas och Roger.

Favoritpålägg: Philadelphia-ost, papaya och purjo i en härlig kompott!

Bästa bok du läst: Alla dessa sorgliga självbiografier.

Är du internetberoende: Nej, det kan jag faktiskt inte påstå.

Gillar du snö: Diggar snön- Avskyr kylan.

Favoritglass: Magnum i diverse utföranden.

När köpte du något åt dig själv sist: Idag köpte jag minsann naturgodis.

Är du långsint: Nej, klarar inte av konflikter.

Vilket djur skulle du identifiera dig med: En Höna.

Vad fascinerar dig hos andra människor: Att vi alla är så olika- men ändå så lika.

Favoritgodis: Choklad.

Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa: Vet faktiskt inte riktigt.

Är du feminist: No.

Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: USA.

Vad är klockan nu när du är klar: 18.28

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela