KlumpaDumpa

Underbara Torsdag

Publicerad 2008-05-15 19:25:29 i Allmänt,

Mycket lovande och multifunktionell dag har det varit idag.
Imorse kom lilla Nova och linslus som hon är var vi bara tvungna att fota lite innan jag begav mig till skolan.

image49

Kan man vara så mycket sötare?

image51

Pusskalas

Efter skolan svischade man ut på "röda faran" till den Lilla Ivar och idag hade vi skojsigt må ni tro!
Först red jag lite dressyr och det gick fint frånsett att man var lite ofokuserad och trött i kroppen, sedan hoppade Cindy några språng. Ojojoj att hoppa tyckte Ivar minsann om vill jag lova!

image50

Så här roligt är det att sitta på bustrollet "Lill Klas" Hahaaaa

Nej nu kurrar magen dags för lite käk. Trevlig kväll allesammans!


Lergökar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela