KlumpaDumpa

Utmaningarnas drottning Nr 1

Publicerad 2008-05-17 17:31:45 i Allmänt,

Utmanad

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:

1. Hur lång är du ?
171 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor? När jag blir stor ska jag bli liten, och när jag blir liten ska jag bli vuxen...

3. Vad pluggar du ? Förhoppningsvis till lärare till hösten.

4. Har du långt hår ? Njejj, inte för tillfället- men jag är det inom snar framtid om det växer som ska.

5. Vilken hårfärg har du ? Mellanblond, men med mkt ljusblonda och mörkbruna slingor.

6. Sminkar du dig ? Jag gillar ju faktiskt pandor, så varför inte leka en själv?

7. Har du haft sex senaste månaden?  Jo då :)

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Mixat och matchat- NOT!

9. Har du kysst någon idag ? Min pinne Hahahaaaaaa

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?
Nej.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Älskar båda mina föräldrar som gav mig livet.

3. Hur många syskon har du ? 5 syskon.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  "I laav jooo".

5. Hur många ställen har du bott på ? 7 bostäder, 4 städer- Karlstad, Linköping, Göteborg och Sundsvall.

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Skulle väl vara mig själv när jag är negativ.

7. Vilken familjemedlem är snällast ? Gillar hela min familj.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 3 veckor sedan= Banankontakt!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?
Igår träffade jag Mia och gick på Willys.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Syrran in the big city of Götet.

3. Har du kysst nån kompis ? När man varit askalas och sisådär 15 år :D Hahahaaaaa

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej.

5. Vem har du varit kompis med längst ? Elinor och Anna.

6. Vem känner dig bäst? Mirjam knows everything about Tildan. The whole story.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Kan man hata en tröja? Jo, kanske om den skulle förmedla en mycket absurd åsikt, då skulle jag genast slita av den och sätta på en rosa T-shirt med My little ponnies på :)

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Jo, sometimes...

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?
Ja, men jag blir alltid lika ledsen när jag gör det och ber om ursäkt med en gång.

2. Klä dig annorlunda ? Jo vars, jag har ju haft mina perioder. Neonrosa byxor är ju alltid rätt :p

3. Vara dig själv ? Absolut, men ibland är det svårt. Faktiskt.

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Vågar gör jag väl, men alltid lika olustigt.

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? I detta bo är det fiskalas hela dagarna... Hahahaaaa eller hur?

 6. Pierca dig ? Jo, men jag avstår för tillfället. Inte min grej.

7. Ha sex på offentlig plats ? Jo, men man måste akta sig för takpannor på små stugor (bäng i bulan) och kalla väggar HAHAAAA

8. Vara omogen ? När blir man mogen?

9. Äta småkryp ? Nej men huaaaa.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?
Någon vecka sedan.

2. När var du på semester senast ? Var väl när jag och älskling firade två år och for till Tallin.

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Orange.

4. Är ditt hår tråkigt ? Nej, men utväxten är inte rolig. Tur att man ska till räddaren Ulrika om en vecka.

5. Vem såg dig naken senast ? Älsklingen imorse när jag gjorde min dagliga morgonjympa *Gööör smidig*

6. Hur ofta duschar du? Nästintill varje dag, ibland orkar man helt enkelt inte.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Ska försöka att passera 21.00 strecket i varje fall Hahahaa

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-17 17:53:34

Hahahahahahahahaha skojigt värre =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela