KlumpaDumpa

Värmlänningen i mitt hjärta

Publicerad 2008-05-03 10:10:25 i Allmänt,

Jag har i mitt spirande sinne insett att jag egentligen skulle vilja framföra min muntliga presentation på Kommunikationen på värmländska.
Köra lite rollspel och iträda min roll som Bengt Alsterlind; Tjipp tjipp å välkommään te hajjk! Idá ska vi praté om fjäädörfään, å inte vikké fjäädörfään som hälst utan Höönäär!

Det ni alleman skulle minsann sitta fint dä! Det skulle i vilket fall få mig att slappna av, frågan är ju bara hur seriös presentationen skulle bli?!?
Kan ju för bövelen knappt hålla mig för skratt själv när jag sätter igång på riktigt...

image41
            För övrigt är jag såhär snygg idag, om jag ändå ska vara egocentrisk...


Kackaaaaaa

Kommentarer

Postat av: syrran

Publicerad 2008-05-03 14:23:52

Men bevare mig väl kvinna, du är ju vacker som en dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela