KlumpaDumpa

Lägenhetsvisning samt varma grillade korvar

Publicerad 2008-09-29 17:43:42 i Allmänt,

Idag har vi haft visning på lägenheten, ihopklämda satt vi där nere i förrådet och tryckte; jag, Micke och katterna plus bajslådan. Men skam den som får lida pin, två av fyra spekulaner blev intresserade och ska anmäla sig till budgivningen. Halleluja!

För övrigt pular livet på som bäst med stortvättar-dag i tvättstugan, choklad i näven och en aningens nojjig städmani.
Förresten har vi nu börjat ta hand om lilla Ronja, men hon tror nog snarare att hon blivit mig som ni kan se på bilderna.






Mjöl och potatis

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-09-29 18:22:34

Men kolla in tjejen... hoppas nu bara att hon och Nova går bra ihop! Kram på er

Postat av: Marie

Publicerad 2008-10-05 08:14:32

Hej vännen, hur går det med all upp packning, har ni kommit in i huset? Kan tänka mig att ni stormtrivs, mår ni bra? Sköt om er kramis...

Postat av: Marie

Publicerad 2008-10-07 08:06:25

Tildan nu skriker vi efter en liten update här hohoho....

Kramiz

Postat av: Marie

Publicerad 2008-10-08 07:29:05

Ingen update hittar vi här inte, hoppas allt är bra med er... KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela