KlumpaDumpa

Rastlös...Rotlös

Publicerad 2009-04-17 17:12:44 i Allmänt,

Här sitter man på jobbet och har en liten break...
Hjärnan sliter och jobbar desto mer... Smått kaos i den högsta regionen och tankarna tumlar och far, likt de urtvättade gamla sockorna i en vibrerande tvättmaskin.
Brrr brrrrr brrrrrrr... Srrrrrr srrrr srrrrr....Mrrrrr mrrrr mrrrrr....Awiii awiiii awiiiii...
Ja lite så!
Säg mig någon hur ska detta sluta och gå?

Inga ringde mig förut då jag var på väg in till staden och ville kolla upp om vi hade möjlighet att ta emot en häst "Lillen" som behöver vila, jobbas från marken och fixa till sina små bakben.
Detta är ju inte alls en omöjlighet från vår sida så kanske det blir ännu en dam i stallet inom kort....



Pottpurri och kokta Lingonskal

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela