KlumpaDumpa

Tänk för att...

Publicerad 2009-08-12 00:17:43 i Allmänt,

* Den 25 juli bevittnade jag, Micke, Erica och Robin hur Victoria Beckham lämnade restaurangen vid Höga Kusten bron (antagligen för att han/hon ville studera deras ren-ideér lite närmare).

Den höga bron i norr


En späjjsad Erica på vift, alldeles till sig




* Liten och stor kan vara mycket söta se ni!

Hahahaha

Massagehjälp





*Katta och "Hur var det nu man stavade hans namn" är som så fin ihop!

Dressyr i Timrå





*Vi har en ny liten familjemedlem:

Chilla Berners




*Vincent har fyllt 1 år igår och är så otroligt söt!

Cheese





*Jag sist men som inte minst saknar min kära syster så mitt hjärta håller på att gå i tusen bitar!






Boing boing

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2009-08-12 20:02:02

Haha, snajsigt =) o bakis va ja å..

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-03 09:23:52

Kul att se fler bilder på lilla pållan, du får allt uppdatera bloggen lite oftare tycker jag! ;)



Hoppas allt är bra, här rullar livet på i full fart med plugg och tentor och hästar ! :)



Har föresten en ny bloggadress, samma blogg, men ny adress. Har länkat till den. ;)

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-09-10 08:16:39

Saknar dig ocksa hemskt mycket ska du veta!! Jag kommer hem nagra veckor i oktober, ska boka biljett sa snart som mojligt och da kommer jag sa klart upp till er! Langtar som bara den! Massa kramar och banankontakt fran syrran

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela