KlumpaDumpa

Pyssel och småsyssel

Publicerad 2009-01-27 05:37:00 i Allmänt,

Good morning!
Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och funderar på vad jag ska ta och börja med, har en hel del att uträtta denna dag. Tror jag tar skottningen ned till hagen innan jag duschar eftersom man brukar vara lika svettig som en nödställd gnu när man är klar med det. Sedan ska jag även ut i stallet och pyssla eftersom de två små damerna kommer idag och så måste jag städa i mitt lilla hus som blivit invaderat av dammråttigans!

Ha en härlig dag och åk massa pulka vettja!


Skyffel och spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela