KlumpaDumpa

Onsdagsfunderingar i en tom hemtjänstlokal

Publicerad 2009-07-22 16:40:35 i Allmänt,

Den mataffär som är bäst i hela världen på att vara sämst har nu fått fnatt och rear ut diverse tingestar!
Jag köpte två chokladkakor och såg förnöjd ut...
För övrigt har jag inte mycket till övers för just denna specifika skitaffär, men en sak brukar de faktiskt hålla koll på och det är frukt och grönsaker (Mycket bra). Vi kan ju bara dra en parallell till CityGross där det mesta är skröpligt eller mögligt. Vet ni varför? Jo för där satsar de ju helhjärtat på sitt fantastiska kött!
Alla dessa vedervärdiga reklamer som ständigt förföljer mig får mig att med avsmak vända mig bort eller byta radiokanal, jag blir förbannad. Jävligt förbannad. Fine att ni maler era grisar själva, jättekul! Whoa liksom!
Men jag vill inte veta "att just nu mals färs i en butik nära dig". Jag vill inte ha den nära. Lämna mig ifred.
Dumma City Gross.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela