KlumpaDumpa

Som Sicken Sommar Så Superbt!

Publicerad 2009-07-21 14:35:05 i Allmänt,

Hejsan Stekpan!

Raketen hänger på hatthyllan och badgrekerna är nere i skåpet under micron.

Bye the way kanske man ska ta och gå ut och fånga sig ett troll, har hört att det är gott om dem iår.
Men jag är rädd att mamma inte ger mig lingonsylten som jag ska ha till kladdkakan om jag är en illbatting.
Nog om det.
Jag är blott lite som sådär störd.
Eller ja, mer eller mindre en nörd. Men som alltid förut på ett bra sätt.
Men nej, jag har inte Hybrid- men önskar jag kunde vara som en halvgubbe med korta byxben.

Det vore livet på en kantarell.


Slut

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2009-07-21 15:42:49

Passa så jag inte fångar dig o knyter fast dig i badkaret =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela