KlumpaDumpa

Som Så Sagolik

Publicerad 2009-03-30 21:22:04 i Allmänt,

Jag har så smått gått och kärat ned mig i den lilla damen vi är intresserade av.
Tankarna flyger och far omkring i huvudet, kanske, kanske är det hon vi ska köpa?!?
Eftersom hon bor nedanför Borås kommer det inte bli aktuellt att åka ned för att kolla
på henne så nu gäller det verkligen att allt känns rätt.

Som ni ser på bilden är det en mycket ståtlig dam och jag tycker minsann att vi påminner lite om varandra, jag och Caliza.






Snömodd och kladdmakaron

Kommentarer

Postat av: Marie Jungfrugravidakvinnan som nu inväntar Le stork

Publicerad 2009-04-17 16:03:26

Är det denna hästen månntro???

Hon är fin du...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela