KlumpaDumpa

Härliga Dag Idag

Publicerad 2011-08-17 18:40:21 i Allmänt,

Nu har man jobbat sista passet på någon vecka framöver och blir ledig tills skolan drar igång den 29:e. Visst känns det lite skönt att åka på äventyr i helgen och sedan få besök av pappisen och Elinor till veckan, men kommer sakna jobbet.
Så härligt och roligt att vara med barnen, varje dag är unik och tillsammans lär vi oss av varandra.
Imorgon får vi besök av bästa Katarina tills fredag och sedan blir det upp i ottan och åka till bästa fru Kristina. Dock lämnar jag efter många om och men finaste Marängen hemma. Vi hade ju egentligen tänkt att åka opp tillsammans och gå parad, men efter att ha sett över min för tillfället något instabila inkomst lägger jag hellre den tusenlappen på kurs i höst på Dalpraktiken :)
Kom nyss in från en liten tur på Moa tillsammans med Sussie på Lady och Sandra som gick med Dessie, Dessie har blivit tryggare nu och skötte sig fin fint- Riktigt roligt!
Min fina man har åkt in till staden för att ha lite trevligt i god vänners lag och jag skall nu storstäda vårt lilla bo!

Världens bästa vän

 

 

Smultron och Mandelkaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela