KlumpaDumpa

Next friday

Publicerad 2011-08-13 01:06:03 i Allmänt,

Next Friday me and my Maräng are at new adventures but to dess är vi at hemmaplan and doing some nytta :)
Typ lite nytta blev det idag... efter vår trevliga ridtur där jag och Maräng gav oss ut med Micke och Madness.
Ojojoj vad våra hästar är bäst! Finns då inga i världen som dem :) Happy happy happy!
Nu kommer galoppen hos vår dam, hon vill vara med nu. Visar det så tydligt. Så fantastiskt! Här har jag bara väntat i cirkus två år och skyndat långsamt eftersom allt har sin tid (och det kommer ta mycket längre tid ändock!) men hon behöver det. "Lilla" gumman orkar inte annars och lilla gumman vill ha roligt. Vad jag känner för henne kommer jag aldrig hitta orden för. Hon är allt och mer därtill. Hon vet för det mesta det jag bör veta innan jag vet om det själv. Vi har vårt eget språk och vi kommer nå våra mål. Målet är kanske en dag att vi skall åka vagn, framföra ett dressyrprogram(där galoppen går som en dans) eller att bara vara de vi är bland våra tomtar och troll upptäcka det där vackraste av allt i naturen som många aldrig finner (som vi tillsammamns kan fundera på i timmar).
Ja min häst och jag, våra hästar och vi.

Ha ha nyttan innebar att måla stall, här komma lite bilder:






Hehe tvingade Sussie att visa sig på ett hörn eftersom hon var en mycket lojal målarkompanjon till efter midnattsslaget och som ni ser på den sista bilden har den saliga oredan infunnit sig i mitt stall Hahahaha
Men vet ni vad? Det blir helt fantastiskt fint :)

Goder natter önskar Mi Hulda med sina Åtta katter

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2011-08-14 20:20:56

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela