KlumpaDumpa

Tjohej!

Publicerad 2011-12-06 12:09:30 i Allmänt,

Det snöade igår kväll så nu är världen vit och ljuset piggar upp.
Sitter och försöker sammanfatta ett slutgiltigt svar till frågorna på den humanistiska delen av hemtentan.
Det går relativt väl och är för övrigt ganska kul att skriva om, för det är ändock om ett ämne som berör mig och då får man ju liksom hälften på köpet!

Såg en inspirerade Parellifilm imorse, så om Micke inte ska rida Madde idag tänkte jag ta och träna lite med han i paddocken. Hittat två roliga övningar som jag tror att särskilt han kommer svara fint på. Det känns spännande och roligt.
Det kliar i mig av ridabstinens trots att jag senast red i söndags kväll :)

Allt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela