KlumpaDumpa

Lovely!

Publicerad 2011-10-20 20:50:22 i Allmänt,

Har haft en härlig dag idag!
Hoppade in och vikarierade på Högom, så roligt skojjigt!
Väl hemma på eftermiddagen begav vi oss iväg upp till paddocken. Jag med Fidel, Micke med Madness och Susanne med Lady. Lillen var så duktig, så duktig. Tränade friendly game och porcupine samt även lite circling game. Det där med circling game var dock lite överkurs upptäckte vi snart :) Lillen visade tydligt men bestämt att han föredrog vänster varv. Lite som mammas Maräng. Nej, tyckte han och tittade bestämt åt ett annat håll. Men vi ska träna vidare. Han är duktig. Bästa liten. Vi ska ta en sak i taget. Tillsammans. Micke också, idag red han ju Madness. Som för övrigt var toppenfin.
Nu är han ute i svarta natten på svarta damen. Vackraste finaste Moa Maräng.
Nej nu ska hon återgå till studierna.
Eran virrpanna Hulda

Fidel Baldomero


Madness

 

Lady Caliza

 

Me, Myself and I





Kanelbulle och Kalltå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela