KlumpaDumpa

En dag i taget

Publicerad 2012-11-21 09:05:09 i Allmänt,

Jag försöker ta en dag i taget. Stryka "Att göra saker" från alla mina listor, samtidigt som jag som oftast kommer på fler nya saker att skriva dit. Det är så många tankar i huvudet och de tumlar omkring. Bebis, familjen, hästarna, skolan, hemmet, examensarbete, julklappar, göra om hemma och att ta det lugnt. *Puuh* 
 
Lilla bebisen i magen hade en mycket aktiv dag igår, kändes verkligen som att det knappt var en lugn stund därinne och undrar om han kanske är lite trött idag. Fast hittills har han varit i full gång så fort jag hållt mig stilla de senaste tre timmarna. Litet bustroll!
 
Jag har för längesedan insett att graviditeten har sina faser. Lyckan ligger på topp mest hela tiden och förväntningarna inför Lilla M:s ankomst är stora- men hormonerna har verkligen bitvis varit mig ett stort bekymmer. Trodde aldrig att jag kunde bli så upprörd som jag varit senaste halvåret, så gråtmild för allt och inget och lite till, så vaksamt reserverad över sitt eget utrymme och få sådana sjuka nästan hysteriska skrattanfall.
Jag är nog som en nöt.
 
 
Rostat bröd samt äppelmos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela