KlumpaDumpa

Hej!

Publicerad 2012-11-29 09:18:32 i Allmänt,

De senaste två dagarna har jag mest varit som en mänsklig berg- och dalbana... Därför satsar jag idag på att försöka ha kvar båda fötterna på jorden. Ta tag i lite studier och se positivt på det hela.
 
Lady och Susanne kommer tillbaka till stallet idag, nu har de bott på det nya stället sedan i augusti- men eftersom Susanne och Jimmie flyttar tillbaka till stan komer fröken Fräken också tillbaka. Känns trevligt och skoj, har saknat de två vännerna!
 
Jag tror att en hel del av min märkligt laddade energi kommer sig av att Madde kommer åka tillbaka till sina ägare imorgon. Det känns liksom i luften nu. Det är med blandade känslor vi har kommit fram till  detta beslut och det har tagit tid. Men med Lilleman på väg är det bara att inse att vi inte hinner med tre hästr längre, det blir inte rätt mot någon. Måste se till allt det som Madde gett oss de senaste två åren, hur han för min del är en a de hästar som fått mig att se. Allt som han har lärt mig- oss.
 
 
 
Plugg och glögg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela