KlumpaDumpa

Just an ordinary sunday

Publicerad 2012-10-21 10:12:00 i Allmänt,

Hej hopp söndag!
Sitter här och har så änteligen efter två veckors uppskjutande tagit tag i en av skoluppgifterna. Visserligen har jag ju självklart läst kurslitteraturen, men det där med att komma igång med skrivandet kan ju vara lite segt ibland!
Vet inte heller om det är så fabulöst intressant med hur man kombinerar ord till meningar... eller egentligen är det ju det.... I högsta grad! Ack väl, ack väl- vad vore väl en vecka utan studier, utan att expandera hjärnans kunskaper.
 
Igår var jag och Marängen på hubertusritt med 14 andra ekipage från olika delar av Töva, det var kalaskul tyckte vi! Dock är det ju bara att konstatera att 4 timmar på hästryggen gjorde sitt till. Var lite trött i kroppen igår, men eftersom jag snart gör uppehåll med just ridning tyckte jag att vi skulle slå på stort. Min vänskap och kärlek till Moa blir starkare för varje dag. Hon visar mig livet. Vad vore jag utan henne och de andra fyrbeningarna?
Just nu är det ju mest en liten bebis som cirkulerar i tankarna och han kommer ju även förändra livet för oss härute, men det finns alltid sätt att lösa saker på. Framöver kommer liksom jag redan påbörjat att värdera kvalitetstid framför kvanitetstid när det gäller hästarna. De vet vad de betyder för oss och en liten familjemedlem till blir nog uppskattad även av dem.
Här nedanför kommer en bild från gårdagen på makaronen, samt ytterligare två bilder som Lina från Dalpraktiken tagit på mig och Lillen och Micke och Madde under en träning i våras.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela