KlumpaDumpa

D

Publicerad 2013-04-10 13:42:00 i Allmänt,

D... är det betyg jag fick på uppgift 2 i en av litteraturkurserna jag läser. Nöjd? Nej, inte direkt. Visserligen är det godkänt, men har aldrig fått ett så dåligt betyg på en inlämningsuppgift- i synnerhet inte heller då det kommer till ett ämne jag brinner för. Tråkigt och trist är det och tyvärr känns det som att detta mer eller mindre beror på den lärare som rättat uppgiften. Men men...sånt är livet! Och som en nål i en höstack...
 
För en stund sedan gick jag och Maximus ut i det underbara solskensvädret och då han sedan somnade passade jag på att mysa med pållarna. Trodde för någon minut att jag skulle kunna leka med Moa, men då vaknade lilla bebis och sade att vi skulle gå in igen. Nåväl, hästarna hann äta lite Hippolytfoder ändock.
 
Hungrig Moa
 
Hungrig Maximus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela