KlumpaDumpa

Morgonstund har guld i mun

Publicerad 2013-04-07 09:20:00 i Allmänt,

Goder morgon!
Inatt har vårt lilla troll varit vaken från och till, men man ska dock inte klaga eftersom han ändå sover ganska bra på nätterna! Det var väl mest de första tre veckorna som var tuffa ett tag. Varje gång man vaknar och ser denna lilla människa fylls man av så mycket kärlek att man bara måste le och så får man ett sådant där härligt leende tillbaka så att ens hjärta smälter. Finns inget bättre sätt att vakna!
 
 
Nu ska mamman sätta igång med finslipet på C-uppsatsen- det vill säga examensarbetet som idag ska lämnas in till examinatorn för bedömning. Jag och Sara har jobbat hårt, men nu är det alltså snart klart!
Lilleman får nu sitta i sin lilla gunga under tiden jag ska skriva och han har redan somnat gott han.
 
 
Banan och en nappflaska

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela