KlumpaDumpa

Tiden tickar

Publicerad 2013-02-12 09:04:18 i Allmänt,

Tiden går och går.
Jag trodde inte jag skulle förstå vad folk menar med att tiden går segt i slutet av graviditeten eftersom jag på sätt och vis upplever den uppskruvad till raketfart... Men jag tror jag börjar förstå nu.
 
Kroppen börjar förbereda sig. Återigen är jag trött och kroppen vill nog helst sova cirkus 12 timmar om dygnet. Jag upplever inte heller någon stress över skolarbetet, kroppen och hjärnan har liksom börjat gå ned i varv. Jag vill mest ligga och läsa. Mysa med Micke, hästarna och katterna. Lyssna på en speldosa. Mysa. Ta det lugnt.
 
Och så längtar jag. Så otroligt mycket att det känns som om det river i hjärtat. Vi längtar, efter vår lille man!
 
 
Tiden tickar

Kommentarer

Postat av: FruK

Publicerad 2013-02-12 22:13:27

tick tack :D 12 e idag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela