KlumpaDumpa

Varva ned med små söta vänner

Publicerad 2013-02-10 20:11:00 i Allmänt,

Idag har jag försökt att vara ledig. Sov till 08.00.
Har bara sammanställt en skoluppgift samt gjort en intervju. Examensarbetet har jag inte ens kikat på.
 
Vi har även dragit på det sista kuddfodralet i soffan (som legat bredvid i snart tre veckor), satt ihop spjälsängen (och nu fattas det en plast mojäng såklart- men vi får sätta dit en riktig skruv istället) och jag har monterat ihop och vilat till lille mans musikmobil.
 
Jag blev lite tjurig här på eftermiddagen, tror jag är lite nervös. Eller så var jag bara hungrig. Tack och lov har jag världens bästa Micke vid min sida.
 
 
Tacochips med cheesesmak

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela