KlumpaDumpa

Fokusera Mera Milda Matilda!

Publicerad 2013-01-03 10:05:53 i Allmänt,

Ibland önskar jag att jag oftare kunde ha den där underbara förmågan att fokusera på en sak och göra klart den. Så fort jag sätter mig ned för att studera hittar jag snabbt på massa annat att sysselsätta mig med och studierna knager mig i fotknölarna.
 
Nu är det ett nytt år och med det tid för förändring och utveckling. Jag vill utvecklas på alla plan. Leva mitt liv i nuet, som en närvarande och harmonisk människa. Må bra, bättre, bäst- det förtjänar de flesta av oss att göra. Jag vill nå min fulla potential, stå med båda fötterna på jorden och vara lycklig.
 
Därför tänker jag härmed ta tag i en av de sista uppgiferna i engelskan och sluta detta inlägg med några bilder från gårdagen då jag stod och spanade på min man när han lekte med Lillen och Santino.
 
 
 
 
 
 
Nu Kaffe och Fokus i en  härlig Kreativ Kompott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela