KlumpaDumpa

Full Fräs på Gräs!

Publicerad 2013-06-03 10:47:00 i Allmänt,

Just såhär lyckliga blev våra hästar då de släpptes på betet igår. Det är bra tur att pappan i familjen dokumenterade det hela med ett fotografi eftersom Maximus och mamman satt inne i huset och grejjade.
 
 
Däremot fick jag äran att kalla ned hästarna för natten, då vi den första veckan vänjer dem successivt med gräset. Helt underbart att bara behöva vissla för att mötas av två glada galopperande hästar som villigt följer med en från betet och allt det gröna gräset utan att man ens behöver ta dem i grimskaft. Älskar våra fyrbenta vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela