KlumpaDumpa

Sunday- Sleepday

Publicerad 2013-06-09 14:41:00 i Allmänt,

Idag vaknade jag och lilla Maximus 06.30 då pappan kom hem från jobbet. Maximus blev som vanligt överlycklig att träffa pappa och sedan låg han och pratade så att jag fick fota honom.
 
 
 
 
Nåväl, sedan gick vi ned och åt frukost men blev så trötta att vi gick och lade oss igen. Vi sov till 11.30...
 
Den senaste veckan har jag känt mig märkligt trött. Förmodligen beror det på den alltmer värkande och besvärliga ryggen (måste träna den- jag vet) och att Oliver, Noppemann och Chilla är borta. Letar efter dem hela tiden. Tittar ut genom fönstrena när man är inne och kollar runt och ropar efter dem hela tiden man är ute. Våra små gotroll- Kom hem! Nu!!!
 
Oliver
 
 
 
Noppemann
 
 
Chilla Choo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vilda Matilda

Är som Sola i Karlstad och sprider mitt ljus i de mörkaste små vrår. Bor och lever med min fina Micke, Lilla M och de sex små kittensarna Noppemann, Chilla Schoo, Woldemort, Katitzi, Ozzy och Bobby. Vi har även världens finaste hästar Lady Caliza och Fidel Baldomero och har de tre underbaraste bonushästarna Flisan, Camilio och Tammi på gården :) Livet är för övrigt underbart, bland tomtar och troll i mitt alldeles egna Knävland.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela